Konkurs recytatorsko-logopedyczny

Konkurs recytatorsko-logopedyczny

W szkole odbył się konkurs recytatorsko-logopedyczny „WIERSZYKI ŁAMIĄCE JĘZYKI”

Głównym celem konkursu było usprawnianie kompetencji językowych, rozwijanie zdolności recytatorskich oraz prawidłowe utrwalenie artykulacji głosek sprawiających trudności.

Cele konkursu:

  • motywowanie do ćwiczeń logopedycznych
  • rozwijanie świadomości artykulacyjnej
  • utrwalanie artykulacji głosek nieprawidłowo realizowanych
  • prezentacja zdolności recytatorskich
  • zachęcenie do publicznych występów przed rówieśnikami
  • podniesienie samooceny
  • budzenie zainteresowania literaturą dziecięcą

Uczestnicy recytowali dowolny wiersz M. Strzałkowskiej lub innego autora zawierający nagromadzenie słów z głoskami, nad których prawidłową wymową pracują, lub starają się doskonalić swoją wymowę.

Jury oceniało:

  • dobór repertuaru do możliwości wykonawczych uczestnika
  • prawidłowa artykulacja ćwiczonych głosek
  • interpretacja utworu
  • ogólny wyraz artystyczny

Wszyscy uczestnicy otrzymali dyplomy pamiątkowe za udział w konkursie oraz nagrody pocieszenia, zaś zwycięzcy – dyplomy uznania oraz nagrody ufundowane przez Panią Dyrektor Katarzynę Kropidło, Radę Rodziców oraz Pana Grzegorza Kowala.

Skip to content