W szkole odbył się konkurs recytatorsko-logopedyczny „WIERSZYKI ŁAMIĄCE JĘZYKI”
Głównym celem konkursu było usprawnianie kompetencji językowych, rozwijanie zdolności recytatorskich oraz prawidłowe utrwalenie artykulacji głosek sprawiających trudności.
Cele konkursu:
- motywowanie do ćwiczeń logopedycznych
- rozwijanie świadomości artykulacyjnej
- utrwalanie artykulacji głosek nieprawidłowo realizowanych
- prezentacja zdolności recytatorskich
- zachęcenie do publicznych występów przed rówieśnikami
- podniesienie samooceny
- budzenie zainteresowania literaturą dziecięcą
Uczestnicy recytowali dowolny wiersz M. Strzałkowskiej lub innego autora zawierający nagromadzenie słów z głoskami, nad których prawidłową wymową pracują, lub starają się doskonalić swoją wymowę.
Jury oceniało:
- dobór repertuaru do możliwości wykonawczych uczestnika
- prawidłowa artykulacja ćwiczonych głosek
- interpretacja utworu
- ogólny wyraz artystyczny
Wszyscy uczestnicy otrzymali dyplomy pamiątkowe za udział w konkursie oraz nagrody pocieszenia, zaś zwycięzcy – dyplomy uznania oraz nagrody ufundowane przez Panią Dyrektor Katarzynę Kropidło, Radę Rodziców oraz Pana Grzegorza Kowala.